wtorek, 21 października 2014

Crossfaith

  Jako, że jesień już za pasem i robi się coraz chłodniej, napiszę trochę o jesienno/wiosennym płaszczyku firmy Punk Rave. Zamówiłam go w sklepie internetowym Restyle jakieś 2 lata temu.
  Na pierwsze chłodniejsze, jesienne dni jest idealny :) nie jest niestety ocieplony.




  Rozmiarówka ciuchów z Punk Rave jest nieco zaniżona, dlatego lepiej brać o rozmiar lub dwa większy. Złapałam się na tym i zamówiłam płaszcz w swoim rozmiarze, jest na styk, żadnego grubszego swetra już pod niego nie założę.
  Płaszcz jest świetnie skrojony i bardzo dobrze dopasowuje się do sylwetki, nadruk jest porządnie wykonany, krzyże nie pękają, ani nie ścierają się. Fajną opcją jest też wysoka stójka, która zabezpiecza przed wiatrem :)
  Największym jego minusem są zbyt wąskie, dopasowane rękawy, które ograniczają swobodne poruszanie rękami.




  
 



  Kiedy płaszczyk do mnie dotarł guziki ledwo co się trzymały, dlatego musiałam lepiej je podoszywać.









 ~Nymphetamine





2 komentarze:

  1. Każdy lubi coś innego, do twarzy Ci w czarnym :*
    http://thediize.blogspot.com/ zapraszam do siebie na bloga, może coś Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy nowy post? :)

    OdpowiedzUsuń