niedziela, 31 sierpnia 2014

Nu Goth Style

  Od dłuższego już czasu próbuję ,,bawić się" ciuchami i stylizacjami. Typowo gotycki wygląd, tj. gorset, długa, czarna kiecka, glany, itd. już trochę mi się przejadł, no bo ile można :P
  Jakiś rok temu natknęłam się na styl nu goth, który bardzo mi się spodobał. Przedstawienie gotyku, ale w lżejszym, codziennym wydaniu, a zarazem z nutką elegancji. Styl ten łączy tradycyjne gotyckie symbole (czerń, symbole religijne i okultystyczne) ze współczesnymi modowymi trendami. Z tego co zauważyłam, nawet w sieciówkach, zaczęły pojawiać się dodatki, buty czy nawet ciuchy w tym stylu. W dalszym ciągu przeważa czerń, ale jakieś kolorowe dodatki również występują, można kombinować jak się chce ;)
  Fajnie, że gotyk idzie z duchem czasu i pojawiają się nowe jego nurty, wnosi to trochę świeżości do stylizacji i szafy osób, które lubią takie klimaty ;)



                



                                                               http://weheartit.com




















I moja wersja ;) 







~Nymphetamine



2 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się wasz blog, i to jak się ubieracie :) piszcie więcej postów, i myślę, że powinnyście umożliwić anonimowym komentowanie na blogu, wtedy na pewno będzie więcej komentarzy :) ja musiałam zakladać konto na gmailu i na bloggerze tylko po to, by skomentować :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że Ci się podoba :) muszę przysiąść na blogasie i poustawiać w końcu wszystko jak należy ;) Pozdrawiam! :) ~Nymphetamine

    OdpowiedzUsuń